DO POBRANIA

 

Szanowni Klienci,

Przypominamy, że zgodnie z regulaminem sklepu, koszty zwrotu produktów ponosi klient. Zwrot produktów można dokonać 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny.

 

Jak dokonać zwrotu:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji, podając nasze dane jako odbiorcę.
    CEZAL SALON MEDYCZNY, UL. BOYA ŻELEŃSKIEGO 5, 35-105 RZESZÓW,
     tel. 691 035 877; e-mail: [email protected]
  2.  Wejdź na stronę wybranego przewoźnika: DHL, InPost lub Orlen Paczka.
  3. Skorzystaj z opcji nadaj paczkę.
  4. W przypadku nadawania zwrotu do paczkomatu InPost prosimy wybrać: paczkomat RZE70M (Rzeszów, ul. Hanasiewicza 10),
     tel. 691 035 877; e-mail: [email protected]
  5. W przypadku nadawania zwrotu przez Orlen Paczka prosimy wybrać:  
    Punkt Partnerski Orlen Paczka nr 635949 (Sklep Medyczny Cezal), Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 5.

     

  6. W przypadku nadawania zwrotu przez Kuriera np. DHL  prosimy wybrać adres zwrotu:  
    CEZAL SALON MEDYCZNY, UL. BOYA ŻELEŃSKIEGO 5, 35-105 RZESZÓW
 

Odnośnie zasad reklamacji szczegółowe informacje znajdą Państwo w naszym regulaminie: Regulamin Cezal24.

 

 

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Zespół Cezal24

Facebook
YouTube
0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu